کلینیک دندانپزشکی دکتر بالوی پور

  • ۰
  • ۰

یکی از جدیدترین و سریع ترین درمان های زیبایی دندان لامینیت می باشد. 

نگرانی بسیاری از مردم در انجام انواع لامینیت تراشیده شده دندان ها می باشد. در لامینیت با توجه به نوع آن مقدار تراشیدگی دندان وجود دارد. دندانپزشک با تصویر برداری از دندان ها می تواند تشخیص بدهد که انجام لامینیت برای دندان های بیمار مناسب است یا خیر ؟ در صورت مناسب بودن لامینیت برای زیبایی دندان بیمار باید چند میلی متر از مینای دندان برای قرار گیری ونیر و سرامیک تراشیده شود. اغلب دندان پزشکان سعی می کنند این میزان تراش را به حداقل برسانند. اما اخیرا نوعی خاص از لامینیت در لابراتوآر ساخته شده است که میزان تراش دندان در انجام لامینیت را به حداقل می رساند . لامینیت ای مکس بسیار نازک می باشد اما مواد ساخت آن مستحکم است. این امر باعث می شود میزان تراشیدن دندان تا حد قابل توجهی کم شود.

زیبا شدن دندان ها با استفاده از لامینیت بسیار سریع است. شما می توانید در زمان کوتاهی دندان های سفید و مرتب داشته باشید. با لامینیت ای مکس میزان تراشیده شدن مینای دندان ها به حداقل می رسد. در نتیجه عمر دندان های لامینیتی افزایش می یابد.

 

 لامینیت


  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • دکتر یوسف بالوی پور بالوی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی