کلینیک دندانپزشکی دکتر بالوی پور

  • ۰
  • ۰
لامینیت یکی از روش هایی است که برای اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی ها انجام می گیرد.
لمینیت دندان از دو  نوع کامپوزیت و یا سرامیک تشکیل شده است. هزینه لمینیت متاسفانه در اکثر دندانپزشکی ها بالا است. اما دندانپزشکی بالوی پور با کیفیت عالی و هزینه نسبتا پایین این خدمات را به شما ارائه می دهد.

هزینه انجام لمینیت سرامیکی در سال 1397 توسط دکتر یوسف بالوی پور بین 900هزار تومان تا 1 میلیون و 500 هزار تومان برای هر واحد است. که قیمت گذاری بستگی به نوع لامینیت و عوامل دیگر دارد. 

همچنین هزینه انجام ونیر کامپوزیت در مطب دکتر یوسف بالوی پور در سال 1397 برای هر واحد بسته به نوع کامپوزیت، بین 400 هزار تومان تا 900 هزار تومان می باشد. 
اما باید بدانید که تفاوت این دو نوع (سرامیکی و کامپوزیت) در این است که نوع سرامیکی ضخیم تر است و باید از دندان قالب گرفته شود و در لابراتوار ساخته شود.
اما ونیر کامپوزیت از مواد ساخته می شود و برای قرار دادن آن روی دندان ها، نیازی به تهیه قالب از دندان بیمار نیست و مراحل کمتری را دارد. 
 جنس لامینت سرامیکی بسیار بهتر از ونیر کامپوزیت می باشد و طول عمر بالاتری دارد همچنین قیمت آن نسبت به کامپوزیت بیشتر است.
  • ۹۷/۱۲/۱۸
  • دکتر یوسف بالوی پور بالوی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی