کلینیک دندانپزشکی دکتر بالوی پور

  • ۰
  • ۰

اصلاح طرح لبخند

برای داشتن یک لبخند زیبا فقط دندان ها نیستند که باید مورد بررسی قرار گیرند لب ها، فک و لثه ها نیز می توانند در زیبایی لبخند شما موثر باشند.

اولین موردی که مورد بررسی قرار می گیرد لب ها هستند. دندانپزشکان حرفه ای قبل انجام هر کاری از لب ها در زوایای مختلف عکس سه بعدی یا دو بعدی تهیه می کنند. 

بعد از لب ها نوبت به رنگ دندان ها می رسد.دندان ها اگر مرتب و منظم باشند اما رنگ آنها تیره، زرد یا بد رنگ باشد، نظم آنها دیده نمی شود. به همین دلیل سفید بودن طبیعی دندان ها اهمیت زیادی دارد. دندانپزشک برای این مورد معمولا هیو، کروما، ترانسلوسنسی، والیو و بافت سطح دندان ها را بررسی می کند. ظاهر دندان ها مستقیم به این عوامل بستگی دارد.

بررسی ظاهر دندان ها : رنگ، شکل، طرز قرار گیری، وضعیت عمومی دندان ها و ... باید بررسی شود.

یکی از درمان های زیبایی که پر طرفدار و بسیار کار آمد می باشد، لامینیت دندان می باشد. برای انجام انواع لامینیت، وضعیت کلی دندان ها باید بررسی شود. 

حال نوبت به لثه ها می رسد گاهی این لثه ها هستند که زیبایی لبخند را مختل کرده اند. بزرگ بودن لثه ها نسبت به دندان ها و فرا گرفتن سطح روی دندان ها، در زیبایی تاثیر می گذارد.

اگر لثه ها پایین یا بزرگ باشند، لیفت لثه بهترین درمان برای اصلاح لبخند می باشد.

همچنین باید وضعیت فک نیز بررسی شود.

جلو یا عقب بودن فک ها نسبت به هم مشکلات زیادی به همراه دارد. سابیده شدن دندان ها، نا منظمی، مشکل در صحبت کردن و خوردن غذا، خروپف و ... از مشکلاتی است که به دلیل طرز نادرست قرار گیری فک ها نسبت هم پیش می آید. در برخی از افراد، اصلاح این مشکل تمامی مشکلات ظاهری را حل می کند.

برای اصلاح طرح لبخند خود به دندانپزشکی بالوی پور مراجعه کنید.

 

  • ۹۸/۰۵/۳۰
  • دکتر یوسف بالوی پور بالوی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی