کلینیک دندانپزشکی دکتر بالوی پور

  • ۰
  • ۰

داشتن لبخند زیبا یکی از مواردی است که امروزه به آن توجه ویژه ای می شود.

اصلاح طرح لبخند مجموعه روش هایی می باشد که برای اصلاح عیوب دندان ها هستند. 

همیشه دندان ها نیستند که زیبایی لبخند و چهره را تحت تاثیر قرار می دهند. گاهی وجود عیب در دیگر اجزای صورت مانند لب ها، لثه، فک و ... نیز می تواند زیبایی را مختل کند. از این رو برای اصلاح طرح لبخند باید بررسی های متعددی انجام شود.

بررسی لب: لب ها یکی از مهمترین اجزای صورت هستند که در زیبایی شخص تاثیر به سزایی دارند.اندازه و سایز لب ها در دندانپزشکی کمک شایانی به دندانپزشک می کند. به عنوان مثال اگر لب ها بزرگ و ضخیم باشند، دندانپزشک می تواند از سانترال های بزرگتری استفاده کند. هنگامی که اصلاح طرح لبخند انجام می شود، حرکات لب و نحوه دیده شدن قسمت کرونالی دندان ها مورد اهمیت است. به همین دلیل دندانپزشکان حرفه ای قبل انجام هر کاری از لب ها در زوایای مختلف عکس سه بعدی یا دو بعدی تهیه می کنند.

جلو یا عقب بودن فک ها نسبت به هم مشکلات زیادی به همراه دارد. سابیده شدن دندان ها، نا منظمی، مشکل در صحبت کردن و خوردن غذا، خروپف و ... از مشکلاتی است که به دلیل طرز نادرست قرار گیری فک ها نسبت هم پیش می آید. در برخی از افراد، اصلاح این مشکل تمامی مشکلات ظاهری را حل می کند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به مطب دکتر یوسف بالوی پور و مشاوره رایگان از مشکلات ظاهری دهان و دندان های خود با خبر شوید.

لامینیت دندان در کلینیک دندانپزشکی دکتر یوسف بالوی پور واقع در 

تهران- سعادت آباد-بین چهارراه سرو و میدان کتاب .پلاک 104.بالای بانک اقتصاد نوین .ساختمان نگار .طبقه اول .واحد 53 

تلفن : 02122383900

 

اصلاح بد شکلی دندان در دندانپزشکی دکتر بالوی پور

  • ۹۹/۰۶/۱۳
  • دکتر یوسف بالوی پور بالوی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی